keskiviikko 14. syyskuuta 2011

Sadetta ja shoppailusuunnitelmia.

Tänään en käynytkään tallilla. Hengailin vain kotona dataamassa ja kuuntelemassa musiikkia, sekä ihmettelemässä kuinka vettä vain jaksaa tulla koko ajan. Saa nähdä missä kunnossa kenttä on lauantaina, eli pystytäänkö koko harjoituskisoja järjestämään ollenkaan. Mutta, "asiaan".

Huomenna olisi tarkoitus lähteä käymään Varkaudessa, yritän päästä käymään Agrissa että saisin vähän shoppailtua. :D Voisin haluta ehkä jotkut kolmannet ratsastushousut, housujahan ei voi ikinä olla liikaa?!
Uusi kypärä on pakko ostaa ennen Ypäjälle menoa, koska tämä nykyinen ei enää taida täyttää turvallisuusvaatimuksia, vuosi sitten keväällä tulin aika reippaasta kiitolaukasta alas kivikkoiseen risukkoon ja löin pääni. Tuollaisen putoamisen jälkeenhän kypärä olisi täytynyt kipata lähimpään roskikseen, mutta tähän asti sillä olen vielä mennyt. Haaveissani haluaisin Charles Owenin Wellington Classic kypärän, mutta valitettavasti sen hintaluokka on vähän turhan suuri minun kukkarolleni. Varmaankin täytyy tyytyä johonkin kopioon, tai sitten ostan samanlaisen kuin tuo edellinen eli HaloRiderin. Minun silmääni se on ihan mukavan näköinen ja se on ehdottomasti paras kypärä mitä minulla on tähän mennessä ollut!

Tässä nyt vielä kuva unelmieni kypärästä. :)


Sitten olen myös suunnitellut ostavani jotkut Roecklin hanskat. Hitusen kalliitahan nekin ovat, mutta ne ovat vain niin mahtavan hyvän tuntuisia kädessä että muita hanskoja en halua edes ajatella! :D
Niin, ja yksi ehdoton hankinta on uudet chapsit, tai mieluiten saappaanvarret. Nykyiset alkavat olla uuden korjauksen tarpeessa, taas. Eivät tunnu oikein kestävän aktiivisempaa käyttöä, muuten ne kyllä ovat olleet todella kivat ja miellyttävät jalassa. Paitsi yksi toinen miinus niissä kyllä on, ne venyvät käytössä ihan mahdottomasti. Minulla on S-koon chapsit ja ostohetkellä ne olivat ihan mukavan istuvat, mutta nyt jalkani ja chapsin väliin mahtuu käsi tai kaksi.

Katsellaan mitä huominen tuo tullessaan ja saanko aikaiseksi ostettua mitään, tarpeellista ainakaan. Minulla kun on hieman tapana villiintyä hankkimaan heräteostoksia. :)
Mutta hei vain seuraavaan postaukseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti