lauantai 26. tammikuuta 2013

Höpöttelyä, höpöttelyä

Ohhoh, onpahan tukkoinen olo.. Olin nimittäin yksi niistä onnekkaista jotka sai Opistolla kiertävän flunssan. Olin vielä niinkin onnekas että sain sen pahempana kuin muut, huraa!
Olikohan keskiviikko kun ääni lähti melkein kokonaan, nyt lähtee jo ääntä mutta se on erittäin nuhainen. Kävin tänään shoppailemassa apteekissa ja nyt on kunnon pillerit ja muut flunssaa vastaan!

sh-t. Ekuli


Noniin, palataanpas sitten tähän kuluneeseen viikkoon. Aamusta meillä on ollut ratsastusta, maanantaina koulua jossa menin sh-r. Taistolla. Superkiva heppa, ja aivan ihana laukka!
Tiistaina ja torstaina maasto, menin Ekulilla ja iki-ihanalla Tinakengällä. ♥ Keskiviikkona esteitä, olin varannut Koviksen mutta se jäikin pois, joten mulle jäi Turska. Olin aika epäileväinen, koska tamma on aika säikky/arka. Mutta! Positiivinen yllätys, Turnipsi oli oikein mainio! :) Saatiin hyviäkin hyppyjä ja sulavia reittejä, sekä loppuraveissa sain tamman jopa eteen-alas! Hurjaa, koska koulutunnin jälkeen iski epätoivo etten vaan osaa ko. hevosta ratsastaa ollenkaan. Muutin mieleni ja Turska on aika jees! ;) Eikä muuten edes kielletty kertaakaan!
Paavo Pesusieni- porttieste tosin oli Turskan mielestä ihan H I R V E Ä ! Se pörisi ja puhisi ja oli ihan järkyttynyt kun se sen ensimmäisen kerran näki. :D Tunnin edetessä uskallettiin ravata sen ohi koko ajan paremmin ja paremmin, höntti tamma. :)

pv-t. Ypäjä Jade ja sh-o. Ypäjä Jalmari

Perjantaina olisi ollut istuntaharjoitus, mutta aamulla olo oli sen verra hutera, että ensimmäisen kerran (?) koulun aikana jätin ratsastuksen väliin sairastumisen vuoksi! Mielummin parantelen nyt tämän taudin, koska seuraavat kaksi viikkoa ollaan tallissa.

holst-t. Lasina ♥

Iltapäivisin meillä oli satulan sovitusta, sen teoriaa, siteiden ja kääreiden kertaustunti sekä kylmä- ja lämminhoito kertaustunti. Torstaina oltiin ratsikoululla, harjasin kaverin kanssa Baziksen ja varustettiin se sekä vietiin maneesiin ratsastajalle valmiiksi.

Tänään lauantaina olen vain ollut ja parannellut oloa! Noh, leivoin minä suklaakakun mutta pitäähän sitä herkkujen takia vähän vaivaa nähdä. ;)

3 kommenttia: