torstai 29. maaliskuuta 2012

Päivä 15

Päivä 15 Hevonen jolta on tippunut pahiten.

Topilta, helppo tämäkin. :D Olisiko ollut -10 keväällä, kun oltiin maastossa, Topi pienellä metsäpolulla lähti lapasesta ja kiisimme pitkin poikin polkua täyttä vauhtia. Yhdessä mutkassa irtauduin (melkein ehkä jopa tulin osittain itse tarkoituksella alas) satulasta ja rymähdin kivi/risu- kasaan. Pää kolahti jonkin verran, reiteen ja polveen tuli kunnon kolahdukset + jäljet, sekä käsivarteen hienot naarmut.
Pahemmin ei kuitenkaan käynyt, onneksi, minulle eikä hevoselle. Topi laukkasi häntä liehuen takaisin talliin, sen jälkeen kun oli käynyt katsomassa että minä olin hengissä. :D

(Niin, ja tuosta että melkein tahallani pudottauduin. Tiesin, että mutkan jälkeen alkaa kivikkoinen ja suht jyrkkä sekä mutkainen alamäki, niin varmaankin jotenkin alitajuisesti tiesin, että jos selässä olen niin hengissä ei selvitä.)



© Jenni Taskinen

Päivä 16 Yritteliäin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 17 Hauskin hevonen jolla olen ratsastunut.
Päivä 18 Hevonen jolla on ihanimmat askeleet.
Päivä 19 Vaikuttavin hevonen.
Päivä 20 Pienin hevonen jolla on ratsastanut.
Päivä 21 Suurin hevonen jolla on ratsastanut.
Päivä 22 Itsepäisin hevonen jolla on ratsastanut.
Päivä 23 Hevonen jonka haluaisi omaksi.
Päivä 24 Elämäni tärkein hevonen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti