tiistai 4. lokakuuta 2011

Talliviikonloppu.

Lauantaista maanantaihin hoidin taas hevoset tallilla Z. Lauantaina sisko oli mukana assarina ja ratsasti H'n. Minä kuvasin ja palellutin sormeni (oli nimittäin todella kylmä tuuli!). Sitten minä ratsastin A'lla. Vähän ekstrajännitystä tuli, kun siinä kentän viereisellä tiellä testailivat jotain ralliautontapaista missä oli aivan julmetun kova ääni! Pari ensimmäistä ohiajokertaa A vähän katseli autoa, mutta loppujen lopuksi se ei edes korvaansa heilauttanut auton ajaessa ohitse. Muutenkin ratsastus sujui todella kivasti, A liikkui hyvin ja laukatkin nousi yllättävän helposti!

Sunnuntaina sitten hoidin tallin itse, heinät tarhoihin ja hepat pihalle. Karsinoiden putsauksen jälkeen ratsastin H'n, menin sillä pitkästä aikaa kentällä. Olin ennen ratsastusta aika väsynyt, mutta satulaan päästyäni olo vähän piristyi ja päätin että nyt minä ratsastan oikeasti! Tiedä sitten johtuiko tuosta päätöksestäni, mutta H meni aivan mahtavan hienosti! Jotenkin itse olin todella positiivisella mielellä ja koko homma toimi kivasti. Lopuksi kävelimme pitkähköt loppukäynnit maastossa.

Tänään kävimme H'n kanssa maastossa humputtelemassa, oli kivaa. :) En tiedä onko minuun tulossa joku tauti, mutta tallihommat tuntuivat tänään hurjan raskailta! Nenä on ollut vähän tukossa, huomennahan sen näkee iskeekö tauti vai ei.

Tämä oli nyt tälläinen minipostaus, en jaksa enempiä selitellä tänne nyt. Sen verran voisin kertoa, että Poni lähtee omistajan sukulaisten luo, joten täytyy joku päivä käydä keräilemässä ostamani kamat talteen ja rapsuttelemassa Ponia vielä (en siis tiedä tarkalleen milloin se lähtee).
Mutta nyt minä lähden nukkumaan, öitä kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti