perjantai 7. kesäkuuta 2013

Hetkessä elämisen autuus

En tässä ihmeempää päivitettävää keksi, mutta täytyy sanoa että tämä työharjottelupaikka on kyllä melkosen jees!

Eilen pääsin illalla pitämään mun ensimmäiset tunnit. Ensin yhdelle tytölle puolen tunnin mittainen tunti, sitten kahdelle kaverukselle täyspitkä tunti. Alkuun meinasi olla olo vähän että "Ööö..?" mutta pikkuhiljaa sitten pääsin tilanteeseen mukaan ja toinen tunti menikin sujuvasti.
(Tokalla tunnilla oli äitin työkaverin tyttö, ja kuulin tänään että molemmat tytöt oli tykännyt tunnista kovasti! Jee, hyvä mielihän siitä tulee!)


Kesä ja OneRepublic kuuluu yhteen ♥


Tänään siivoilin karsinoita ja pesin kamoja alkuillan. Menin siis vasta iltapäivällä töihin.
Illasta otin ratsastettavat hepat sisälle, harjailin ja paijasin mun ratsuani pitkään. Se tykkäs rapsutuksista niin paljon ja oli ihan supersöpö! ♥
Ensin kuvasin videolle kun omistaja ratsasti nuorella ruunalla, sitten kävin laittamassa mun ratsuni, jo aikuisen puoliverisen tamman, kuntoon ja suuntasin kentälle.
Tämäkin oli semmoinen testiajo, tutustuttiin vähän toisiimme. Herkkä ja kivan oloinen tamma, ja on se vaan niin suloinen! :)



Huomenna menen aamusta varsinaiselle työpaikalle, alkuperäisen suunnitelman mukaan luvassa olisi sen mustan puokkitammuskan ratsastus. Illalla menen toiselle tallille pitämään pari tuntia.

Pari viikkoa on mennyt ihan hurjan nopeasti ja jotenkin en yhtään tajua että nyt olen työharjottelussa. Tämähän tuntuu ihan kesälomalta! Aivan huippua! Molemmilla talleilla on kivat hevoset ja huiput ihmiset, kotimatka on superlyhyt, aurinko paistaa ja kaikki on tällä hetkellä vaan niin kivaa ja on hyvä fiilis!
Mä tykkään!

Iltaisin oon istunut laiturilla ja ihastellut auringonlaskuja

Plus että parin viikon päästä Ypäjäystävät (miinus yksi joka lähtee evakkoon [työharjoitteluun] Espanjaan) saapuvat visiitille tänne suloiseen Savoon. Tästä tykkään vielä enemmän! Päästään höpisemään joutavia pitkästä aikaa, käydään vähän viihteellä naapuri kaupungissa, suunnittelin että käytäisiin moikkaamassa mulle tärkeitä heppoja. Mä tykkään, paljon!

Niin, otsikkoon liittyen vielä. Tässä nämä pari viikkoa on tosiaan mennyt hurjan nopsaan ja koko ajan fiilis on ollut huippu! Töissä on ollut kivaa, en ole pysähtynyt murehtimaan menneitä saati stressaamaan tulevaa. Olen siis oppinut elämään tätä hetkeä ja arvostamaan kaikkea mitä tapahtuu juuri nyt. Olo on ihanan kevyt ja huoleton, tästäkin mä tykkään!

Kiitos ja kumarrus, seuraavaan kertaan!


Ensimmäinen kuva lainattu weheartit:sta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti