keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

Pieni tilannekatsaus

Ohhoh, onpas taas aikaa siitä kun viimeksi oon tänne kirjotellut!

Tuota noin, ekan talliviikon olin siis kolmostallilla ja se viikko meni ihan nopsaan! Pääsin pariin kertaan ratsastamaan, maastoilua pv-t. Ellalla ja pv-r. Kurtilla, sekä paristi vähän tuuppailua pv-t. Nannalla. Nanna etenkin oli tosi kiva ratsastaa! :) Ja oli ihanaa päästä pitkästä aikaa "oikeasti" ratsastamaan. :D
Ollaan myös käyty ajamassa kakkostallin hepoilla, minä olen kruisaillut Kepalla. :)



Maanantaista lähtien kolme kolmostallin tyyppiä (minä+2 muuta) ollaan oltu nelostallilla töissä, ihan mukavaa ja aika kevyttä, ainoa miinus vaan on se, kun ei yhtään osaa aikatauluja yms. eikä meitä oikein opastettu hommiin ensimmäisenä aamuna. Mutta noh, enää kaksi aamua ja sitten viikonlopuksi takaisin kolmoselle.
JA! Maanantaina päivätallin jälkeen KOTIIN ja LOMALLE!! Ihanat kolme viikkoa lomaa! :D

Nyt en jaksa enempiä kirjustella, ajattelin vain infota että hengissä ollaan! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti